DEEN RIJNSTRAAT AMSTERDAM ALS
EERSTE SUPERMARKT LIVE MET OK

25/04/2018

Persbericht: DEEN Rijnstraat Amsterdam als eerste supermarkt live met OK

Amsterdam, 25 april 2018 - Vanaf vandaag kunnen klanten van DEEN in de Rijnstraat in Amsterdam afrekenen met OK. Het is de eerste supermarkt in Nederland waar OK bij alle kassa’s te gebruiken is. Na de pilot in de Amsterdamse Rivierenbuurt vindt stapsgewijs de uitrol naar de overige 80 filialen plaats. Ook volgen dan de andere Superunie-leden zoals Dirk, SPAR en DekaMarkt. Als partner van OK stelt FrieslandCampina Monatoetjes beschikbaar voor iedereen die met OK afrekent bij DEEN.

“Het grote gemak van OK zit hem in de alles-in-1-functie van de app. Wanneer klanten met OK afrekenen, kunnen ze bijvoorbeeld automatisch meesparen voor leuke, gratis producten. Ook krijgen ze de bon direct geleverd in hun app”, vertelt Leendert van Eck, directeur van DEEN Supermarkten. “Mobiel afrekenen is de toekomst, en vandaag zetten we de eerste stap.”

“Niet alleen DEEN, maar ook andere partners zoals Praxis en Karwei starten met de uitrol in Amsterdam”, zegt Olaf Litjens, CEO van OK. “Zo krijgen we eerst stevige voet aan de grond in de hoofdstad, waarna de OK-punten zich als een olievlek door de rest van Nederland verspreiden. Intussen zijn er steeds meer online spelers zoals zonnebrillen.com en de wijnwebshops salenteinshop.nl en wijnkring.nl live. Daar kan je met de OK-app binnen 30 seconden afrekenen, zonder een account aan te maken of een letter te typen.”

Overal gemak

Met OK kan de consument via één en dezelfde app, bij alle aangesloten partners terecht. Grote spelers die naast bovengenoemde partijen binnenkort ook OK aanbieden, zijn bijvoorbeeld Van der Valk exclusief, FonQ, Sundays, Jamin, FEBO en deonlinedrogist.nl.

Over OK

OK is de onafhankelijke alles-in-1 oplossing die overal op dezelfde manier werkt: online, in de winkel, onderweg en aan de deur. De app werkt als slimme portemonnee op iedere smartphone en koppelt iedere bankrekening én klantenkaart. Automatisch korting ontvangen, supersimpel punten sparen, ID’s opslaan of kaartjes kopen. Alles wat je erin stopt, werkt automatisch samen en al je aankoopbonnen worden overzichtelijk bewaard. OK wordt in 2018 gefaseerd uitgerold bij een groot aantal Nederlandse supermarkten, webshops, retailketens, tankstations, ticketshops en kleinere winkeliers. Nooit meer iets vergeten, alles bij de hand en dus geen gedoe meer!www.okit.com

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: NewsLab
Florian ter Voert